روش مرجوعی کالا
ما در [ راهیار ] به رضایت مشتریان اهمیت زیادی میدهیم و تلاش میکنیم تا تجربه خرید شما را به بهترین شکل ممکن فراهم کنیم. در صورتی که به هر دلیلی از خرید خود ناراضی هستید، میتوانید از روشهای زیر برای مرجوع کردن کالا استفاده کنید:
-
-
تماس با پشتیبانی: در صورتی که ترجیح میدهید به صورت تلفنی درخواست مرجوعی خود را ثبت کنید، میتوانید با شماره پشتیبانی ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را ارائه دهید. تیم پشتیبانی ما شما را در این فرآیند راهنمایی خواهد کرد.
-
شرایط مرجوعی: کالا باید در بستهبندی اصلی و بدون هیچگونه آسیب یا استفاده باشد. همچنین، فاکتور خرید و تمامی ملحقات کالا باید همراه با آن بازگردانده شود. در صورتی که کالا دارای ایراد فنی یا ظاهری باشد، میتوانید آن را مرجوع کنید.
-
هزینههای مرجوعی: هزینه ارسال اولیه کالا به عهده مشتری است. در صورتی که کالا به دلیل ایراد فنی یا اشتباه در ارسال مرجوع شود، هزینه بازگشت کالا به عهده ما خواهد بود.
-
زمان مرجوعی: شما میتوانید تا ۷ روز پس از دریافت کالا، درخواست مرجوعی خود را ثبت کنید. پس از بررسی و تایید درخواست، مبلغ پرداختی شما به حساب بانکی که از آن خرید انجام شده است، بازگردانده خواهد شد.